Detta fält ska inte behöva fyllas i!

My oh my vad är det är svårt för mig att hitta lust med bloggen just nu. Är en rätt tråkig människa just nu för genomgår en seg period, lite sömn, lite aktivitet osv..
Och trooo mig ni vill inte ha mig bloggande just nu! Kommer bara höra gnäll efter gnäll..! Men ska inte gnälla än. Lite update + annat förtjänar ni.
1. Har kommit på att jag vill ha en system, igen. Helt värt när man reser, men små jobbigt att bära med den hela tiden. Dock är bilderna priceless.
2. Har vänd på dygned. Helt crazy och ovärt!
3. Hade en fotografering och fick en hel del fina bilder, mycket glad!
4. Hatade min bok om skatter. Ska läsa en ny om hjärnsparkar, och har redan läst en om livstidsdomar..
5. Alla serier är igång igeeen. Shoot mig. Är beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0