Lite update

Spenderade en halvdag på biblioteket och är nu helt slut. Kom hem för ett tag sedan, käkade och nu vilar jag. Idag har jag insett vilken period som väntar mig för de kommande månader. Mycket matte, engelska, nya ord, böcker och allt annat som hjärnan kan suga in. Imorgon kick-startas dagen med ett träningspass för att sedan återigen bege mig till kära biblioteket. Det är småsynd att jag inte kan koncentrera mig hemma, alltför många frestelser för min del! Tv och data är en svaghet, vilket gör att jag måste palla mig ner till stats. Dock är det ett bra ställe att plugga på och få saker gjorda. Har ni nu svårigheter att koncentrera er hemma, försök med bibliotek! Ska nu vila klart och sedan gå läsa min bok om ..skatter. Haha, ni läste rätt! Och det är inte piratskatter jag snackar om utan vår kära skatt.
Stötte på denna artikel idag när jag läste en tidning..kom på att tänka en diskussion som N och jag hade för ett tag sedan om droger och alkohol..kan säga att han vinner över mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0