Changes.

Det händer att man känner en viss sak utan att det ligget någon större sanning i det hela, men ibland kan det visa sig att man hade rätt om situationen hela tiden. Om sådant är fallet kommer jag inte ljuga och säga att jag inte tar åt mig. Jag är inte en sådan person som kan bara glömma och gå vidare. Man tänker på minnen och dem finare stunder som man hade tillsammans, och kanske inte riktigt vill tro att saker är som dem är just nu. Jag accepterar förändringar. Det är sådant som händer med tiden. Samtidigt har jag svårt att tro att det är just tiden som är grunden för allt detta, I know it's not. Nu när jag skriver detta inser jag att ingen människa ska behöva få en sådan behandling och detta har öppnat mina ögon för framtiden. Vi alla gör misstag, frågan är om man kan lära sig från sina. Jag har nu fått en läxa för framtiden, en erfarenhet av en känsla och ett beteende som jag inte vill skicka vidare till någon. Nu när jag vet hur det känns att vara i min sits, vill jag inte sätta någon där. En bonus på det hela är att jag nu också kommit till insikt om hur man får sig att framstå när man agerar på det viset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0