T o d a y.

Hello cuties. Sitter här och är helt slut som vanlig. Jobbade hela dagen och sedan blev det direkt att åka iväg och hämta mitt nya skrivbord. Hittade den på blocket och är jättenöjd med den. Fick den för ett bra pris och den är riktigt fin. Sitter nu och kollar på The rite, velat sedan ett tag nu. Har gått och blivit sjuk också. Rätt säker på att någon jävel smittade ner mig. Inte alls roligt att ha en heldag på jobbet imorgon när man mår som man mår. Lite tråkigt också att jag har så mycket att rensa i skrivbordet. Vill inte fylla på den med massa gammal skräp, som nu tar på stora delar av golvet i rummet. Får fixa det imorgon. Är för trött för att göra det idag. Ledsen för den mediokra uppdateringen men jag gör så gott jag kan förtillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0