It's not just fuel, it's my passion!

Gick på en härlig kvällspromenad men en kompis. Väldigt mysigt! Vi kom in på ämnet mat och insåg att båda var sjukt sugna på allt möjligt, men vi lyckades hållas borta både från Seven eleven och MC. Stort cred för oss, men skämtar inte när jag säger att vi dräglade när saker som sushi, räkor och baguetter kom upp på tal. När man bestämmer för att åka upp till en annan stad enbart för att käka då är det illa. Vad ska jag säga? Jag älskar mat. Jag är alltid den som är sugen på något. Ibland är det pizza, ibland är det en stek som är medium done, ibland är det tårta och många gånger är det räkoor. Jag gillar att äta ute för då får man äta oftast gott. Jag älskar salladsbufféer och alla andra goda saker som finns där. I have a passion for fashion but I also have one for FOOD!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej!

Jag gillar verkligen din blogg!!

Man blir inspirerad och motiverad och du skriver bra! :)

Jag har länkat din blogg på min blogg så jag kan kika in emellanåt :)

Kram Anki

2010-09-07 @ 09:57:47
URL: http://ankimanson.bloggplatsen.se
Postat av: M

omg.......

2010-09-07 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0