Here we go again.

Sena kvällar, tidiga morgon. It's called a ... Anyways ska ta och vila lite innan jag drar iväg till festen i min Valentino klänning med Darin. Bilen är snart och ska hämta oss, en ferrari. I ride in style! Senare på kvällen blir det lite skumpa med självaste kungen. Yeah, right! Att köra med en uppstoppad alter ego är nog inte min grej! Känner mig helt trött och sliten nu, energi krävs för att få sig att framstå som någon man inte är. Ska bli inte hämtad av Darin i en ferrari och ska inte heller dricka skumpa med kungen i en Valentino klänning. Ska dra äta med världens underbaraste B och sedan kolla på vackra Salt. Detta räcker för min subjektiva lycka och mer därtill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0