Inget man behöver diskutera ..

eller analysera för att förstå att jag har vänd på dygnet. Klockan är nu fem och jag är inte trött för fem öre. Vill inte ens veta vad kommer hända när klockan blir åtta. En trött Regina, det är vad det blir! Skulle kunna gå ut och träna nu, haha årets skämt. Men gymmet har öppet, tyvärr så ligger den 50 m från Göteborgs sliskigaste gata. Har nu sett två NCIS avsnitt, en film -Easy A och bytt ringsignal på mobilen. Måste säga att filmen var sevärd, fick mig att tänka till. Ska försöka göra mitt bästa för att dokumentera dessa funderingar längre fram under dagen. Skulle vilja säga påminn mig, men det lär inte hända. Folk bara läser, never a comment. Oh well, jag tar det jag får och det med glädje ska ni veta :).
Här har ni min nya ringsignal.
Hörde den i den filmen, btw vilken vovve :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0