In love with beautiful things..

Jag får seriöst ångest när jag ser denna bild. Så himmelskt fina, underbara och galet snygga ringar. Fina saker är min svaga punkt. Kommer aldrig förneka min kärlek för fina skor, väskor, kläder och accessoarer. Jag älskar ringar, sådana underbara varelser. Jag skulle seriöst plocka med mig 40 st från stället ovan. Varför var jag inte där? Jag har aldrig varit avundsjuk på Natascha Pyre. Verken på hennes "perfekta" kropp, svinsnygga mage, alla snygga väskor och skor som hon har eller hennes s.k. pojkvän..men att hon var på den marknaden, med dem underbara ringarna..oh. Mitt blod kokar. Är på ett så kallad shoppingförbud fram till julrean, bortsett från julklapparna då. God luck önskar jag mig själv. Ska undvika stan så mycket som jag bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0