Helt crazy..

Rensade min data från massa s.k. "frestelser" idag. Facebook kontot inaktiverat, massa länkar och genvägar borttagna och ersätta av andra mer "nyttiga" länkar. Känner mig så himla stolt. Måste bara vända på dygnet nu och komma igång med allt.  Önskar bara att jag visste hur man kan blockera vissa sidor, då hade jag nog minskat användningen av datan med ca 60 %. Sakta men säkert vill jag anamma en helt ny livsstil, i alla fall under ett tag. Tycker att facebook tar upp alltför mycket tid. Visst är det en socialgrej, men helt värdelös. Kommer nog aktivera kontot senare om någon månad, dock hoppas jag på att vid den tiden så sker någonslags förändring inom mig.
Kan berätta att när jag gick i ettan på gymnasiet var jag besatt av msn, men det beteendet gick avverka ganska snabbt när jag såväl försökte. Därmed försöker jag samma sak med bloggar och facebook.  Tror jag var inne på den hemsidan 20ggr om dagen, helt utan överdrift! Sådan slöseri med tid!
Lögnare! Slöseri med tid och lika beroende framkallande som cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0