Some things just need a new beginning

Jag har bestämt för en ny start på bloggen. Tycke att det var passande. Vi kan inte alltid börja från början, men vi kan alla göra ett slut. Vissa saker tycker jag är helt meningslösa att skriva om medan jag vill framhäva andra. Alla ord om förändring betyder ingenting förrän som man har tröttnat på sin situation tillräckligt mycket och insett hur meningslös den är, som man är redo för en förändring. Tiden räcker till det mesta, om man vara använder den väl. Jag vill verklige ta vara på tiden i år. Jag vill sträva på att uppnå mina mål livet och jobba på mig  själv för att bli den person jag vill bli. En händelse precis före nyår visade oss alla precis hur kort livet kan vara. Den händelsen visade mig att varje dag tar man för givet den tiden om har här på jorden och med sina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0