Not a very good day

Är sjuk, seg och ineffektiv. This sucks måste jag säga. Min näsa rinner, nyser var tredje minut. Får boka av mitt psykologimöte imorgon och dränka mig i te, läxor och absolut inte i sömn och bloggar. Måste fan bli frisk. Jag hatar att vara sjuk, jävla vinterkyla. Kan inte somna just nu, och har kommit till slutsatsen att jag är beroende av bloggar, facebook och massa onödigt. Haha, eller så kanske är jag bara rädd för att få något gjort. Har inte kunnat fokusera alls idag, kan dock skylla det på min nykomna fina förkylning. Kan skylla på virus jäveln idag, men inte imorgon! Ska nog ta tag i mitt beroende också. Nice att jag har en tid att passa imorgon kl 9. Ska nog gå ta mina 5h av sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0