Mål à la 2010

Har tänkt lite över saker som jag vill få gjort i år, och kom fram till mina både genomtänkta och ogenomtänkta mål. Nu tänker ni säkert  brokenpromises, men nej nej. Det är mål vi snackar om, inte några usla nyårslöften. Nyårslöften är så himla lätta att bryta, glömma bort och sedan helt enkelt skita i det. För mig är mål något starkare än ett nyårslöfte, det är ett måste. Det är också viktigt att skapa realistiska mål och inte bli helt wild. Det är lite orealistiskt att ta 20 stora mål att uppnå och sedan bli stressad över att man inte kan nå alla. Självklart är inget omöjligt, men ni vet vad de säger? Less is more. Det är bättre att göra få saker, men att göra de på ett bra sätt. Är ni nyfika på min mål? Well, I 'm not telling. Sorry dudes, that's my secret;).
Här är en liten ledtråd, tolka hur ni vill det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0