Destination Calabria

Heeej dudes!
Har suttit ett bra tag med min konfliktanalys idag, hela dagen on and off faktiskt. Kanske inte varit lika effektiv som jag borde ha varit, men ändå har fått en del gjort. Har massa plugg framöver och kommer vara stressad till max vissa dagar, men you know what? It's all good. Bara man har hopp och pluggar lite mer effektivt framöver så löser sig nog allt. Är på pretty good mood just nu. Vad hjälper det att sura, stressa eller flippa över? Inget blir bättre av saken! Det är istället bättre att bara sätta på en skön låt, andas in och börja jobba;). Jag kan inte hjälpa att bli stressad när jag tänker på vissa läxor, förmodligen har vissa av er samma problem? Lösningen är väl att istället för att tänka på läxan ska man göra den. Stressa inte, lägg ner kraften på läxan istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0