Byta kläder varje år?

På tv 8 diskuterades det av Kissie, Amir och Aschberg varför man ska byta kläder varje år. Samtidigt som jag håller med att man ska byta kläder, är jag osäker om det ska vara en helt ny garderob varje år. Jag har samlat på mina kläder under ett antal år och försöker köpa kläder som kan användas i alla år. Att köpa enstaka plagg som man verkligen tycker är snygga men håller endast för säsongen kan fungera, men inte en hel garderob. Fyll garderoben istället med bra basplagg och klassiska saker som t.ex. en kavaj. Köp saker som du älskar och matcha med fina smycken, väskor och skor. Att ha en snygg stil handlar inte om att följa varenda trend utan att vara personlig i sitt val av kläder och accessoarer och matcha bra. Bläddra i modetidningen, låt dig inspireras men känn inte att du behöver ha en helt ny stil eller massa nya kläder för att du är helt fel ute med din garderob när det gäller den tillfälliga modetrenden. Trender kommer och går, låt dina kläder stanna kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0