Lite av allt..

Har knappt hunnit säga God Jul innan man måste säga Gott nytt ååååår. Har nog varit klar med dem flesta om vad jag tycker om själva händelsen i år, inget sådär alls märkvärdigt. Saken är att inget tar slut eller börjar för min del och därmed tycker jag inte att det är en så stor grej. Visst är helt ok att ha kul den dagen, men tycker att allt är för hypat. Det finns en viss press att "fira" det bra, för man vill ju säga något roligt när alla frågar " Vad gjorde du på nyår?"
- Personligen får jag lust att säga: Duschade!
Folk verkar göra en stor sak av det hela, så man får väl spela med på någon nivå. Ska nog sedan ta med en funderare på vad jag vill uppnå i år. Inga nyårslöften bara, sådant är skit. Vill du lyckas med något så börja idag. När en förändring eftertraktas är det aldrig för tidigt att sätta planet i verket. Sätt bara upp några mål som du vill göra och fortsätt tills du lyckas.
Just nu sitter jag och läser The Economist för att förbättra engelskan en aning. Hjärnan är lätt lat såhär sent på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0