Svart flicka, vit flicka

För ett tag sedan läste jag ut boken Svart flicka, vit flicka av den amerikanska författaren Joyce Carol Oates. Jag hade höga förväntningar på boken och blev tyvärr väldigt besviken när jag läste ut den. Den var otroligt segt att läsa och inte alls spännande. Jag älskar när en bok fångar mitt intresse. Efter att ha läst en bra bok brukar jag oftast vara väldigt glad och ännu mer sugen på att läsa, inget av detta fick jag av den här boken. Det är ingen dålig bok, bara lite väl konstig och väldigt seg att läsa. Det sämsta med den var att jag inte fattade vem som var skyldig till allt. Det är något som man gör om man är noga med att läsa mellan raderna. Svart flicka, vit flicka var tyvärr ingen bok för mig
Betyg 2/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0