Åsikter, åsikter..sådana har vi alla

Jag älskar när vissa människor snackar skit och tror sig vara bättre än vissa andra, när de faktiskt inte är. If you gonna talk the talk, you better walk the walk, och med detta vill jag säga snacka inte skit om du själv inte är så mycket bättre. Är fallet sådant att man känner att man har något att bidra med som den andra inte har..snälla det bara öppna käften och skrika ut hur bra du är. Dock glöm inte att ödmjukhet skadar aldrig.
Ödmjukhet är något som jag tyvärr inte finner hos SVERIGES STÖRSTA BLOGGERSKA! Skriver att hon är Sveriges största bloggerska med stora bokstäver då man måste ge personen lite cred! Hon har ju f*n inget annat att komma med. Gigantiska bröst, förstorade läppar och en ny kompis varje vecka är inte någon merit direkt. Tycker att det är så himla roligt att hon sitter och trackar på Paradise Jackie just nu för att hon hade haft sex i tv. Yes, you right Kissie det är lite b-beteende att hålla på så. Jag håller med. Dock brister hon lite i sin argumentation, nämligen i hennes egna beteende. Att lägga ut sådana bilder på sig själv på nätet är inte ett bevis på att man har vett i skallen. Innan man börjar peka finger på andra, bör du kanske kolla på dig själv först! Det är också väldigt roligt att du har en miljon besökare Kissie, för att jag är helt säker på att minst 10% av dessa besöka är perversa människor som kommer ge sina könsorgan en rejäl omgång efter att ha sett den här bilden. Vissa kommer antagligen kopiera den och spara den i all evighet, och om du har tur så kanske skriver de även ut bilden och skickar den till alla sina manliga släktingar som inte har råd med en p*rrtidning eller betala för internet. Då blir du verkligen deras räddning. Jag försöker verkligen inte vara elak mot henne nu, utan sådan är sanningen. Globalisering is a  b*tch.
Gay or no gay..still is a f*ucked up behaviour.

Kommentarer
Postat av: milkshake - lou

svar: tack så mycket :*

2010-04-09 @ 00:57:35
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0